CORRECTION!!!



LE50

mengenai post aku yg lepas pasal pak arab-pak arab yg kuat menipu tu memang betul ramai prg mesir ni kuat kelentong, suka makan duet org luar. tapi x bermaksud semua org mesir cmtu. contohnya, memang lah kebanyakan player manchester uniteed loser tapi xkn korg nak kata wayne rooney tu kaki bangku. sama gak cam org mesir. x semuanya jahat. ada gak yg baik. ada yg betul2 suke org melayu. contohnya ritu aku g atabah nak beli kasut baru coz kasut lama aku dah koyak. pusing pny pusing jmpa lah satu yg aku berkenan. aku tny ah "dah bikan?" "khomsah sab'in". aku kata "la', khomsin bas". mula2 dia x stuju so aku (ali ngan fiqri ada skali) pon nak blah ah cari kdai lain. pastu dia panggil balik tnda stuju. sambil try2 nak cari saiz, ktorg sembang2 ah. ok je. mesra je dorg ngan ktorg. 


so korg jgn salah paham. kalo korg berhajat nak dtg mesir untuk menuntut ilmu, bole je. malah sangat2 digalakkan. banyak ilmu korg leh dapat kat mesir ni. ilmu perubatan ada, qiraat ada, usuluddin ada, dakwah ada, syariah ada. mcm2 ah. so jgn la korg rasa terancam atau takut plak nak dtg mesir ni. cuma aku nasihatkan berhati-hati je. alah, kat malaysia pon korg mgkin ditipu so xde beza lah kan? asalkan korg betulkan niat korg datang nak menuntut ilmu insyaAllah semua akan ok. org putih kata "no pain no gain". org melayu kata "x knal maka x cinta". aku kata "jemputlah datang mesir kalo korg nak menuntut ilmu. banyak benda korg bole blaja kat sini. x tpu.

1 echoes:

man united loser??
ok2. liverpool champ.

lawa kasut! haha