Transition State

Susah betul la nak dapat idea utk tulis sumthing kat blog ni. Banyak je benda yg aku ngah pikirkan skang ni tapi aku lom dpt cara yg sesuai utk discuss topik tu supaya bole bg paedah utk org yg akan baca blog aku nanti (ada ke org baca?). Xpelah, nt kalo aku dh dpt ilham aku post ah. Quality is better than quantity, aku rasa quote ni bole dijadikan alasan utk lambat mengupdate blog. Kalo tulis post banyak2 tp xde manfaat utk org lain lebih baik x payah aku rasa. Apa2 pon, kat sini aku nak kongsi satu gambar yg sangat bermanfaat dan bole dijadikan pengajaran buat kita semua (semua means termasuk aku skali). Gambar ni pon sebenarnya ada kaitan gak ngan post aku yg sebelum ni. Kalaulah semua umat islam mcm dua org dalam gambar ni kan bagus. OK, enjoy the pic ^_^



7 echoes:

This comment has been removed by the author.
 

ana ada guna pic tuh utk entri sblm ni. "Pencuri hati dan Iman"

 

Fna: komen yg 'membina', i guess..hahaha...

Afiqah:aku xtaw plak ko ada blog, tp aku dah follow dah blog ko skang ni...not bad

 

muazzzz, creative nye! haha cool gila, from those songs boleh dapat inpuut yang bagus n omg panjang pulak blog kau, teruskan muaz. till yr next post, :D~

 

ko komen kat salah post ni yana. post ni cuma ada gambar je

tp blog aku x panjang cm bog ko ngan fana ah. kemarau idea ah +_+

 

tulah pasal. aku cam keliru nak comment kat mana ebenarnya hahaha

 

yana sungguh klakar!!!

hahahahahaha,sori..ana gelak guling2 :)